God kundeservice og nytt skjerf

I går opplevde jeg veldig god kundeservice. I påsken strikket jeg Skappelgenseren, men fikk med for lite garn. Jeg sendte selvsagt mail og forventet et raskt svar, men det kom ikke. Derfor tok jeg opp genseren og strikket på nytt med færre masker. Men i går ringte Maria Skappel på mobilen min, og jeg la ikke igjen mobil nummeret mitt i mailen, så det hadde hun søkt opp.
Hun beklaget at det var dårlig kundeservice, for mailen min hadde havnet i søppelmailboksen, og sånt kan skje. Men at hun da ringte to måneder etter at jeg sendte mailen, og ikke bare svarte på den pr.mail eller slettet den, det syntes jeg var bra. Så fra å synes at kundebehandlingen var så som så, så har jeg gått til å synes de har god kundebehandling. Det å få bestilt garn og kit gjennom Skappelgenseren er så lettvint, og det er så god informasjonsflyt hele veien. Derfor er jeg glad mitt inntrykk av dem snudde til det som jeg opprinnelig hadde.
Her er mitt nye sikk-sakk skjerf som jeg strikket ferdig i helgen, veldig fornøyd med det. Vanskelig å ta bilde av seg selv, men eieren er også fornøyd. Mønsteret fant jeg hos Pickles.

Kommentarer

  1. Det er en god følelse når et (første-)inntrykk må revurderes! Så bra at Skappel´en-damene tok kontakt og ryddet opp i saken!
    PS: fint skjerf.
    Berit H.

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja, ikke sant?? Bra de rydder opp slik at jeg fortsetter å være kunde der, skal ikke så mye til for at jeg skal endre oppfatning vet du :)

      Takk, skjerfet ble fint, fine farger også :)

      Slett

Legg inn en kommentar

Populære innlegg fra denne bloggen

Kniv av Jo Nesbø

Arbeidsnever av Jan Kristoffer Dale

Svøm med dem som drukner og Aldri, aldri, aldri