Ada splitter naken av Kari Wæge

Denne boken plukket jeg med meg fra Bokbloggertreffet og Mari (som hadde den med) ba meg innstendig om å ikke lese bakside-teksten, for da ville alt bli avslørt. Jeg fulgte rådet, og det er jeg glad for. Dette er en ungdomsbok som jeg leste med tanke på nominering til åpen klasse i Bokbloggerprisen 2015.

Boken handler om Ada som er 14 år, og bestevenninne med Mari og forelsket i Erik, noe hun ikke betror Mari, men til dagboken som hun skriver i hver dag.  

Denne boken leste jeg i november, men jeg har glemt å skrive om den. Det er en bok som er fort lest og fort glemt. En søt historie om forelskelse og sex, og den var lettlest, men litt uoriginal.

Les Mari og Åslaugs omtale også.

Kommentarer

Populære innlegg fra denne bloggen

Kniv av Jo Nesbø

Arbeidsnever av Jan Kristoffer Dale

Svøm med dem som drukner og Aldri, aldri, aldri